Subject: RE: [Re: Linux och BankID]

RE: [Re: Linux och BankID]

From: Backing Olof <olof.backing_at_combitech.se>
Date: Fri, 25 Apr 2014 09:34:34 +0000

Ni kan fråga Eva Ekelund, ekelund.emieva_at_gmail.com som är nätverksledare för E-legitimation hos DFS. Nätverket ska ha en träff 5/5 2014 kl 17:30-20:00 på Kompetenscenter, Flemminggatan 7, Stockholm. Läs mer här

https://natverk.dfs.se/node/26846

(Eller så var nätverksträffen redan känd och jag ber då om ursäkt!)
/Olof