Subject: Öppen Upphandlings-gruppen

Öppen Upphandlings-gruppen

From: Olle E. Johansson <oej_at_edvina.net>
Date: Fri, 28 Feb 2014 17:38:44 +0100

Hej!

Idag hade vi ett första möte med vår informella grupp för Öppen Upphandling. Vi bestämde oss om att utbilda oss på området och se vad vi kan åstadkomma. Bara att mötas och diskutera erfarenheter och utbyta goda och dåliga historier var nyttigt, tyckte åtminstone jag.

Om två veckor tar vi ett arbetsmöte och studerar lite mer intensivt den gamla upphandlingen för att se vad vi kan lära oss av det.

Foss Stockholm är en grogrund för mycket.

Ha en trevlig helg! Kör #MeraKrypto!

/O

PS. Den 1 april har vi ju Foss-möte, men boka också in den 29 april då vi kör en heldag på .SE med krypto-tema. SNUS, ISOC-SE, SUNET och DFRI är inblandade. Både jag och Daniel ska prata. Krypto så det ryker!
Mer information kommer snart.