Subject: Anmälan till apr2014 öppnad

Anmälan till apr2014 öppnad

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Wed, 12 Feb 2014 10:54:57 +0100 (CET)

Hejsan!

Programmet är fortfarande löst formulerat och jag återkommer med uppdateringar
där, men nu är det öppnat för att anmäla sig till evenemanget!

Gå till http://www.foss-sthlm.se/apr2014.html och följ länken.

Vår sponsor bordeless kommer att bjuda på något att tugga på och dricka, så se
till att anmäla dig så att vi vet hur mycket som måste beställas!

Jag har även skapat ett G+-event, men notera att det gör jag mest för att
synas plus att det är ett kul sätt att dela bilder och "action" under själva
evemenanget, jag kommer inte att räkna "attendees" där. Anmäl er gärna på G+,
men se till att ni finns med i eventbrite-listan också!

--
  / daniel.haxx.se