Subject: Re: Övervaka energi-förbrukning

Re: Övervaka energi-förbrukning

From: Simon Josefsson <simon_at_josefsson.org>
Date: Mon, 3 Feb 2014 16:39:31 +0100

Jag använder Flukso med framgång sen några år tillbaka. Det jag saknar
är en munin-koppling så att jag kan ha datat kvar på min egen server.
Borde inte vara svårt att få till, men jag har inte hunnit.

ObAd: Jag har dessutom en över ifall någon vill köpa den på ett
enklare/närmare sätt än nätet...

/Simon