Subject: Re: Vad vi du höra om i vår?

Re: Vad vi du höra om i vår?

From: Anders Wallenquist <aw_at_kreawit.se>
Date: Fri, 31 Jan 2014 08:11:03 +0100

2014-01-15 08:43, Jonas Öberg skrev:
> Det är intressant! Vi har just implementerat detta i Shuttleworth
> Foundation och jag är imponerad över dess möjligheter till analytiska
> upplägg av transaktioner (vad nu det heter på svenska, men
> objektredovisning kanske?).

I den svenska översättningen har vi kallar account.analytic.account för
objektkonton och objektredovisning. Ja det är en trevlig funktion som
man kan bygga nästan vad som helst med. Vi gjorde bland annat ett
annonsförsäljningssystem baserat på just
account.analytic.account-klassen, och har tidigare byggt ett system för
att administrera mobiltelefoner och plattor i ett företag på samma klass...

Mvh
Anders Wallenquist