Subject: Re: Formulär - ge oss din åsikt!

Re: Formulär - ge oss din åsikt!

From: Andreas Hedström <ahedstrom_at_gmail.com>
Date: Mon, 27 Jan 2014 15:26:32 +0100

Hej Daniel.

"How many talks are suitable ..." beror ju lite på formatet.
Om det är orienterade presentationer kanske 15 min + 15 min
diskussion/frågor är rimligt.
Annars kanske man vill ha 45+15 eller 30+30 beroende på upplägget.

Jag svarade iaf 4 då det är 4h och kanske vill man kunna hålla 4 st
mini-föreläsningar.
Om inte får du dubblera svaret. Antalet är, iaf för mig, helt ointressant.
Det är innehållet som räknas, och hur det presenteras. Jag tycker det har
varit en bra mix av korta och lite längre presentationer hitintills.

Vi ses, lycka till på Mozilla!

// A