Subject: Re: Vad vi du höra om i vår?

Re: Vad vi du höra om i vår?

From: klondike <klondike_at_xiscosoft.sinip.es>
Date: Tue, 21 Jan 2014 18:31:40 +0100

Hej,

En kompis (inte Daniel Kuehn) tipsade mig om det här träd. Så här är jag.

Daniel har get flera uttal om Gentoo Hardened med mig så han har mer än
hela tillåtelse för att använda min material som Gentoo Developer i
Hardened team han är och han är mer än kunnig i ämne.

Med det sagt, jag bör i Göteborg så om vi kan fixa ett billigt biljett
och någon plats för att sova så kan jag ta tåget och prata om hur
Hardening fungerar LLVM eller något annat som kan intressera ni och jag
är kunnig med.

MVH
klondike

PS: Om du vill säga något om varför det har mejl kommer inte med
reply-to headers. Fråga ni varför kan jag inte ladda ner original mejl
från archives :(