Subject: Re: nya möten ??

Re: nya möten ??

From: Martin lindkvist <wartin.lindkvist_at_gmail.com>
Date: Wed, 30 Oct 2013 23:04:07 +0100

erik .... jag har nästan bara använt mig av färdig kompilerade program av
contiki för c64....

lite som jag förstått det så är det en fin lites stack av tcp/ip och sen
bara lite mys för att använda sig av de :D

varför jag gillade de va nog igentligen för att den betedde sig som en
liten unix :D typ
jag gillar terminalen och när man får upp ett termfönster och skriver "ls"
och den visar filerna i mappen så blir man kär ..... annars vet jag inte
om jag mer har kompitens att yttra mig om :D

*
*
*
*