Subject: Re: Projektplanering

Re: Projektplanering

From: Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>
Date: Mon, 28 Oct 2013 10:19:22 +0100

Jag har själv använt GanttProject, vilket fungerar bra.
http://www.ganttproject.biz/
Innehåller inte allt du efterfrågar, och är bara ett klientpogram, men
för en projektledare är det ett bra verktyg.

Hittade denna tråd med lite flera alternativ.
http://stackoverflow.com/questions/109579/open-source-alternative-to-microsoft-project
Jag har inte provat någon av dessa dock.

Mvh,
Tomas