Subject: En heldag om öppen källkod, automation, devops och annat

En heldag om öppen källkod, automation, devops och annat

From: Claes Jakobsson <claes_at_surfar.nu>
Date: Mon, 7 Oct 2013 14:18:44 +0200

Hej,

den 27:e november arrangerar min arbetsgivare Init AB (läs jag) en heldag med ämnen som intresserar oss t.ex. öppen källkod, automation, continuous integration mm. Det blir presentationer av både oss på Init och en hel del externa vänner. Vi kommer att hålla till på Armémuseum och kör från 8.30 till 17.00 med efterföljande mingel på vårt kontor i närheten.

Vi har delat in dagen i två pass med liknande ämnen, ett kortare på fm och det längre på em med lunch på plats emellan. Har man inte möjlighet att vara med hela dagen går det bra att komma halva eller på enskilda presentationer.

Eventet är kostnadsfritt men antalet platser är begränsat. Intresseanmälan görs via vår sida på http://www.init.se/Events/Teknikevent-nov-2013/

Hoppas jag får se några av er där!

/Claes