Subject: Re: Erfarenheter av SOGo?

Re: Erfarenheter av SOGo?

From: Sam Tavakoli <sam_at_tavakoli.se>
Date: Fri, 27 Sep 2013 01:09:09 +0700

On 2013-09-26 14:10, Kenneth Andersson wrote:
> Själv använder jag horde och Zarafa.
>
> Varför vill du gå ifrån Horde?
>

> /Mvh
> Kenneth Andersson
>

> Robin Rosenberg <robin.rosenberg_at_dewire.com> skrev:

Har inte hört om Zarafa förut, anledningen till att jag kollar efter
alternativ är för att vår största kund sitter på Exchange och kollegor
tycker det är jobbigt när det inte funkar med skicka kalenderevent och
uppdatera tider, lägga till fler personer etc. Hur fungerar det för dig
med Exchangeutbyte av kalenderevents med Zarafa?

/Sam