Subject: Re: Software freedom day möte 21 september i Stockholm

Re: Software freedom day möte 21 september i Stockholm

From: Johan Svensson <foss-sthlm.js_at_crypt.se>
Date: Thu, 19 Sep 2013 10:47:33 +0200

Detta är ju ett helt fantastiskt initiativ och jag ser starkt fram emot
lördag. Dessa 50 biljetter borde ju gått på fem röda sekunder, så jag
var tidigt ute. Hur är det, sitter alla i det tysta och samlar sina
krafter till den stora dagen, eller är intresset lika svalt som det verkar?

En kommer i alla fall, det kan ni vara säkra på. :) Och han går säkert
ut och tar en öl efteråt. Varken fri eller gratis.

Johan