Subject: Re: Träff i början på oktober?

Re: Träff i början på oktober?

From: Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>
Date: Tue, 06 Aug 2013 13:30:45 +0200

Jag kan presentera BouncyCastle.

BC är mer eller mindre de-facto standard bibliotek för kryptering i
Java. Skapat av David Hook, från Australien, författaren till en av de
mest kända bäckerna om javakrypto. BC-libbet har funnit mer än 10 år,
under samma BSD-like licens. Jag har bra kontakt med David och kan få
ihop en presentation med material från honom själv.

Mvh,
Tomas