Subject: Re: Windows refund?

Re: Windows refund?

From: Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>
Date: Tue, 04 Jun 2013 11:11:38 +0200

<snip>

> Har du tänkt på att det kanske är tvärt om?
> Att all bloatware som läggs med windowsinstallationen faktiskt gör
> maskinen billigare?

Det låter inte så i de trådar där det faktiskt gått att få pengar
tillbaks. 43EUR tillbaks ger/gav tydligen ASUS, enligt Ubuntu-tråden som
refererades i början.

Oavsett, så är jag helt säker på att MS inte går back på varje dator som
säljs. Så mitt argument att jag inte vill ge pengar till ett bolag som
motarbetar open source håller fortfarande.

Mvh,
Tomas