Subject: Re: Windows refund?

Re: Windows refund?

From: Josef <josef.andersson_at_gmail.com>
Date: Mon, 3 Jun 2013 15:50:57 +0200

Den hÀr köpte jag nyligen, en Clevo 550 som den egentligen heter.
http://www.pc-konsulten.se/barbara/mobility/konfigurerbara.html
Recension:
http://www.pc-konsulten.se/barbara/mobility/konfigurerbara.html

Sneglade först pÄ Dell's Ubuntumodell, men tyckte att man fick mer för
pengarna med denna.

/Josef

Den 3 juni 2013 14:52 skrev Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>:

> Har köpt nÄgra sÄdana genom Ären. De Àr antingen svÄra att hitta, kommer
> och gÄr eller har ganska kass HW.
>
> NÄgra bra lÀnkar pÄ lager?
>
> (Dell vet jag om, har haft en Zepto nÀr de fanns, tyckte inte GGSData hade
> nÄgra intressant maskiner sist jag kollade, ...)
>
> /Tomas

VĂ€nligen/Best regards
Josef Andersson
Skickat frÄn min ZX Spectrum