Subject: Re: hacka mer inbyggd Linux 1:e juni!

Re: hacka mer inbyggd Linux 1:e juni!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sun, 2 Jun 2013 18:54:19 +0200 (CEST)

On Sun, 2 Jun 2013, Mikael Rosbacke wrote:

> Hoppas det var en lyckad hack-dag under lördagen. Som en av dom som missade,
> så tänkte jag höra om någon videofilmade de talks som gavs och om de finns
> utlagda på nätet någon stans? Fanns ett par godbitar som var intressanta.

Jag tyckte det blev väldigt lyckat. Vi spelade in alla snack på video och jag
hoppas vi får upp dem online inom kort. Jag kommer också att publicera en kort
postning om eventet med lite bilder och detaljer om tävlingen etc.

Tills dess vill jag påminna om att föredragen vi hade förra gången finns
samlade här:
http://daniel.haxx.se/blog/2012/11/07/videos-from-the-embedded-hacking-day/

--
  / daniel.haxx.se