Subject: Re: hacka mer inbyggd Linux 1:e juni!

Re: hacka mer inbyggd Linux 1:e juni!

From: Claes Jakobsson <claes_at_surfar.nu>
Date: Tue, 23 Apr 2013 12:19:52 +0200

Tjo,

On 23 apr 2013, at 08:20, Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com> wrote:
> Absolut! Det kan jag inte kräva, eller ens föreslå, då jag antar att det
> arrangeras så många som hinns med.
>
> Kanske skulle det göras en "serie" med workshopdagar som då blir mindre
> intressanta för de som redan besökt de tidigare delarna.

Generellt har vi sagt att om någon vill arrangera något i FOSS-Sthlm namn så är det fritt fram så länge det har någon anknytning till FOSS-Sthlm och dess intressesfär. Nu råkar det varit mest Daniel och jag som ordnat saker men det vore toppen med mer aktiviteter.

Hemsidan finns på github (https://github.com/bagder/foss-sthlm-web) och vi har även ett eventbrite konto för att sköta registreringar med.

/Claes