Subject: Re: Intresse för D hackathon?

Re: Intresse för D hackathon?

From: Claes Jakobsson <claes_at_surfar.nu>
Date: Mon, 4 Mar 2013 12:23:11 +0100

Hej,

On Mar 4, 2013, at 11:51 AM, Samuel Lampa <samuel.lampa_at_gmail.com> wrote:

> Ja, är ju säkert ännu mer lärorikt att hacka tillsammans med folk med olika typer av kunskaper :)

ett generellt hackathon är ingen dålig idé men det vore roligt om det finns någon form av mål eller tema.

Jag tror säkert vi skulle kunna vara på min arbetsgivares kontor där har vi gott om plats och en bra föreläsningssal. Måste bara verifiera med chefen innan jag lovar bort något =). Finns plats för typ 40-50 pers.

/Claes