Subject: Re: Träff #12 den 5:e Mars från 16:00 och framåt på DSV i Kista

Re: Träff #12 den 5:e Mars från 16:00 och framåt på DSV i Kista

From: Alex Jonsson <alex_at_mosync.com>
Date: Wed, 13 Feb 2013 14:13:11 +0100

Hej Daniel!

Nu är vi flera av oss tyvärr i Malmö den dagen, men berättar gärna om vad
som händer på MoSync en annan gång.
Däremot har vi inget emot att sponsra med lite mackor och dricka, om någon
annan kan sköta matlogistiken - berätta hur vi kan göra med det!

hilsen

Alex

2013/2/13 Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>

> On Tue, 29 Jan 2013, Claes Jakobsson wrote:
>
> Vi har inget program ännu så om du känner för att ge en presentation hör
>>

> Hej alla!
>
> Får jag bara påminna om detta. Vi vill väldigt gärna höra mer om öppna
> projekt ni jobbar på, om hur ni jobbar med open source, om bra sätt ni
> hanterar open source eller tjänar pengar med open source eller så.
>
> Om ni vill sponsra lite käk till publiken så är ni också välkomna att
> kontakta oss!
>
> --
>
> / daniel.haxx.se

<><><><><>< O ><><><><><>
Docent, Tech Dr Alex Jonsson
Founder & Chief Technical Officer
MoSync AB
Saltmatargatan 8
S-113 59  STOCKHOLM
SWEDEN
+46 8 207745 (office)
+46 704 331312 (cell)
MoSync in Singapore (Mobile Sorcery)
291A South Bridge Road, Singapore 058836
tel. +65 6327 13 30 | mobile. +65 9746 90 82 (Singapore) | +46 8503 211 01
(Sweden) | fax. +65 6327 20 51