Subject: RE: FOSS-Sthlm träff den 5:e december

RE: FOSS-Sthlm träff den 5:e december

From: Hans-Emil Skogh <Hans-Emil.Skogh_at_tritech.se>
Date: Tue, 30 Oct 2012 12:36:05 +0000

> Svårt att hitta en tid som passar *alla*.

Yep. Round robin ftw!

> Hade hellre haft det på tisdagen den 4:e men lokalen var
> upptagen då. Sorry om det inte passar, du kan inte ändra dina
> planer en gång?

Tänkte mer att eftersom du skrev preliminärt så kan jag ge en heads up på de återkommande onsdagarna. Missförstå mig rätt, jag är superglad att det arrangeras någonting över huvud taget, och två onsdagar på raken är ju inte någon trend att tala om; men jag antar att det finns flera som har återkommande veckoaktiviteter som det är svårt att flytta på av en eller annan anledning och därför vore det önskvärt att få en liten spridning på veckodagarna över tiden.

Hans-Emil