Subject: Re: Helgens event...

Re: Helgens event...

From: Magnus Sandberg <mem_at_netnod.se>
Date: Thu, 25 Oct 2012 14:52:13 +0200

Hej!

Visst man fick inte mycket skapat om man lyssnade på alla föredrag men
jag tycker att detta var okej. Den inspiration jag fick att folket,
stämningen, föreläsningarna och tilltygget har gjort att jag hackar
vidare hemma istället.

Förutom de ovan nämnda komponenterna tror jag att det faktum att många
känner varandra ifrån tidigare event bidrog mycket till att det blev så
bra som det blev. Det var lätt att glida runt och titta på andras
projekt utan att känna "vem är du och varför snokar du här".

Att kunna hänga vid kaffebryggaren eller sitta i någon av sofforna och
ändå hänga med på vad som skedde runt om kring var lyckat.

Jag ser bara ett problem - ENEA har satt standarden vad gäller lokal och
arrangemang - vilket kommer bli svårt att matcha någon annanstans. :-)

Tack till HAXX och alla andra som bidragit och deltagit!

// Mem