Subject: Helgens event...

Helgens event...

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 22 Oct 2012 17:18:09 +0200 (CEST)

Hej vänner!

Tack allihop för en kanondag i lördags, och ett speciellt tack till Enea för
all sponsring.

För er som missade allt, och för er som vill påminnas hur det var, så har jag
postat (på engelska) först en blogg-post om dagen som helhet med en binge
bilder inkluderade:

   http://daniel.haxx.se/blog/2012/10/22/embedded-linux-hacking-day/

och sedan en separat postning som detaljerar tävlingen så att alla kan få
chansen att provspela själva:

   http://daniel.haxx.se/blog/2012/10/22/embedded-linux-contest/

Jag har fått väldigt mycket positiv respons från deltagare. Det är helt klart
att inbyggt och evenemang som detta är uppskattade och jag hoppas vi kan komma
tillbaks och göra något liknande igen framöver!

Jag återkommer när vi har fått upp filmerna från föredragen.

--
  / daniel.haxx.se