Subject: mer om evenemanget imorron

mer om evenemanget imorron

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Fri, 19 Oct 2012 22:40:22 +0200 (CEST)

Goafton.

Lite detaljer i sista minuten för imorgon:

1 - För er som letar parkering för sin bil i Kista: Antingen tar man det dyra
garaget under Kista galleria, som jag tror ligger på 15kr/timmen eller nåt,
eller så parkerar man "på gatan" i närheten. Jag vet inte hur priset är för
det om den ens är avgift på helgen...

2 - Programmet uppdaterades senaste nu på eftermiddagen och bland annat är nu
*fem* föredrag presenterade i detalj: http://www.foss-sthlm.se/okt2012.html

3 - Det ryktas friskt om att några människor kommer leta upp ett ställe och
dricka öl efter att alla lämnat Eneas lokaler. För er som inte fått plats på
evenemanget så är det förstås en chans att ansluta och snacka foss en hel
kväll ännu en gång!

Vi ses snart.

--
  / daniel.haxx.se