Subject: Re: Mer om okt 20!

Re: Mer om okt 20!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Thu, 4 Oct 2012 22:35:06 +0200 (CEST)

On Thu, 4 Oct 2012, Per Andersson wrote:

> Finns det någon chans att det blir platser lediga eller fler platser? Jag
> tycker att det är bra att det är litet när det är hacksession men jag har ju
> inte varit ute i tillräckligt god tid!

Det är tyvärr rätt kört. Vi fyllde upp alla 40 platser fort, och fick 20 i
väntelistan inom kort. Jag släppte på lite fler platser nu under veckan för
att jag misstänker att några antagligen inte kommer dyka upp, och ifall alla
gör det kommer vi klara av lite fler än 40 också.

Dock så fylls väntelistan direkt på igen och just nu har vi 19 pers där.

Ett sånt enormt intresse hade jag inte väntat mig, och som sagt så kräver ett
sånt här upplägg att vi inte är för många så jag får helt enkelt ta till mig
att det är en bra aktivitet och försöka planera fler såna här grejor framöver
- så att de som missar den här gången får fler chanser.

> Wildcompo eller 4k?

Det blir frågesport/tankenöt/klurigheter/snabbhet med tema från dagen - tänkt
att inte ta för lång tid i anspråk men ändå separera agnarna från vetet! =)
Jag publicerar den i efterhand...

--
  / daniel.haxx.se