Subject: Re: JAK och Open Source workshop

Re: JAK och Open Source workshop

From: Peter Svensson <psvensson_at_gmail.com>
Date: Sun, 30 Sep 2012 15:38:54 +0200

GDG (som inte har bytt namn än från GTUG som det kallades innan sommaren)
Stockholm har möten varje månad med mellan 40-80 deltagare ungefär.
 Hemsidan finns här: https://sites.google.com/site/stockholmgtug/

Det rör sig inte alltid om Google-relaterade ämnen utan är en mer öppen
grupp, även om det blir en hel del Android mellan avrven såklart.
Jag är själv mycket för just Bitcoin och det vore kul att ha möjlighet att
pusha för det i störta allmänhet.

Oktober-mötet är programmet klart för (
https://sites.google.com/site/stockholmgtug/videoplaza-910) men
November-mötet är fortfarande öppet (den 22/11) om ni kan komma förbi. Det
är Acando som är lokal/öl sponsor då som ligger precis vid Stockholm
centralstation.

mvh,
PS

https://plus.google.com/u/0/109826099655556298824<https://plus.google.com/u/0/109826099655556298824/posts>