Subject: Re: foss-öl!

Re: foss-öl!

From: Roger Sinel <roger.sinel_at_nordickiwi.com>
Date: Thu, 23 Aug 2012 19:59:29 +0200

Anders, om foss-sthlm har denna evenemang så tro inte jag att det behövs en
egen pub kväll för SFD den 15 sept. Så jag har lagt ned idén att organisera
den för Svenska Linuxföreningen.
Det bli trevlig med en foss-öl med den 10 september, och vill någon
diskutera Software Freedom Day så är det väl fritt fram.

Om inte någon annan vill organisera en SFD 2012 event i Stockholm den 15
september?

/Roger

2012/8/23 Anders S Lindbäck <vetgirig_at_kunskapssamhallet.se>

> 2012-08-22 23:06, Daniel Stenberg skrev:
>
> Vänner!

> Svenska Linuxföreningen har planer på att fira Software Freedom day den 15
> september med en afterwork i stockholm.
> Exakt när och plats är inte bestämd.
>
> Så finns chans för dubbla aftnar för linuxsnack samma vecka. Ja om vi inte
> kör någon samordning gällande detta.
>
> Anders

Roger Sinel
www.nordickiwi.com
"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not
understand."
Frank Herbert (1920 - 1986)