Subject: foss-öl!

foss-öl!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Wed, 22 Aug 2012 23:06:52 +0200 (CEST)

Vänner!

När vi till slut närmar oss mörkare tider, när abstinensen från foss-sthlm
växt till enorma proportioner och när du saknat emacs-vs-vi krig hela sommaren
är det dags att återigen gräva fram argumenten om vilken licens som regerar,
vem som egentligen bör ha ett prefix framför namnet "Linux" och vilken
BSD-smak som alla borde uppleva.

Vi pratar foss-öl med foss-sthlm på ett foss-hak i foss-sthlm. Vi pratar 10:e
september. Vi pratar vänner. Och öl. Och foss-snack. På samma gång.

Vi har inte bestämt _var_ det inträffar ännu, men tanken är ett hak någonstans
i stan som är stort nog att husera oss som anmäler sig. Jag återkommer senare
med den infon. Förslag tas gärna emot.

Alla detaljer och hur du anmäler dig finns på:

         http://www.foss-sthlm.se/sep2012.html

Jag vill väldigt gärna att du anmäler dig och de vänner som tänker komma så
att vi har lite koll på hur många vi blir.

--
  / daniel.haxx.se