Subject: Re: SV: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

Re: SV: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

From: Peter Svensson <psvensson_at_gmail.com>
Date: Sat, 26 May 2012 00:02:59 +0200

+1.0E6 Tokimpad.
(liten midnattsblänkare: ni som ännu inte spelat igenom (wine 1.2 FTW) det
tokutmärkta Deus Ex... gör det :)

Mvh,
PS

2012/5/25 Henrik Nordström <henrik_at_henriknordstrom.net>

> mig att sätta igång med ett projekt jag varit sugen på länge, och som jag
> skrivit på sedan dess.

> jag har lokalt på min dator hemma, till mig själv på jobbet eller till mina
> vänner och bekanta, via webbgränssnitt/app. Det här finns redan i lite
> olika varianter. Det jag saknade är möjligheten att integrerat låta min
> dator hemma förse mig med bra spellistor. Om jag vill lyssna på
> drum'n'bass, alternative country eller sludge en stund vill jag ofta inte
> behöva välja låtar själv ur mitt relativt omfattande bibliotek - jag vill
> [...]

"Easily the funniest and most original programming competition around";
http://swdc.se/devnull/
http://se.linkedin.com/in/petersvensson (LinkedIn)
https://plus.google.com/u/0/109826099655556298824<https://plus.google.com/u/0/109826099655556298824/posts>
 (Google+)