Subject: Re: Intervju med RMS

Re: Intervju med RMS

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Wed, 29 Feb 2012 21:38:40 +0100

2012/2/29 Johan Svensson <foss-sthlm.js_at_crypt.se>:
> Hej Per!
>
> Det var en bra intervju.

Tack!

> Vilka når den ut till? Är den med i
> pappersutgåvan av Fria tidningen?

Den är publicerad i Fria Tidingens pappersutgåva och på deras hemsida.

Jag har även postat länkar till intervjun här på foss-sthlm och på
Serengeti: E-postlistan för fri programvara och solidarisk aktivism.

    [0] http://serengeti.friprogramvarusyndikatet.org/

Målgruppen i Fria Tidningen är väl främst de som inte har en aning om
vad fri programvara är. Sedan försökte jag ställa lite annorlunda frågor
till RMS för att det ska intressera även oss som vet exakt vad fri
programvara är.

(Vet inte riktigt hur jag ska besvara "vilka den går ut till.")

> Hur många prenumeranter har den?

Upplagan är TS-kontrollerad och Tidningsstatistik säger 5200 exemplar
per dag om jag fattar det hela rätt.

    [2] http://ts.se/Mediefakta/Index.aspx?mc=000685

--
Per