Subject: foss-sthlm möte januari 25 2012

foss-sthlm möte januari 25 2012

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 2 Jan 2012 19:41:19 +0100 (CET)

Hejsan!

Det är nu dags för årets första träff, och det är redan den 25:e januari som
gäller i DSV-lokalen i Kista där vi varit flera gånger tidigare.

Eftersom det är snabba ryck så vill jag illa kvickt ha:

A) en sponsor som kan ställa upp och betala lite mackor och sånt

B) förslag på era foss-relaterade föredrag som känns aktuella, intressanta,
    djuplodande eller så. Posta dem här eller till mig privat.

    Exempel på ämnen jag kan tänka mig få serverad är: IPv6 inom foss, säkerhet
    och säkerhetsprogramvara inom foss och foss inom mobila system.

  När: onsdag 25:e januari klockan 16:00 och framåt
  Var: DSV i Kista

--
  / daniel.haxx.se