Subject: Re: Niklas på IDG Techworld gör det igen

Re: Niklas på IDG Techworld gör det igen

From: Björn Göransson <bornemix_at_gmail.com>
Date: Tue, 13 Dec 2011 16:10:43 +0100

Ett annat guldkorn av densamme:

Tvärstopp i Linuxkärnan

TREND *Utvecklingen av Linuxkärnan håller på att tappa farten, och snart
kan hela begreppet Linux försvinna.
*(länk<http://techworld.idg.se/2.2524/1.385154>
)

... Herregud ...

Och på Twitter benämner han sig själv - passande nog - som en "Hired gun". (
länk <http://twitter.com/nandersson#/favorites>)

Björn

Med vänlig hälsning,
Björn A. Göransson