Subject: Re: Computer Sweden om Open SOurce

Re: Computer Sweden om Open SOurce

From: Alex Jonsson <alex_at_mosync.com>
Date: Wed, 07 Dec 2011 15:33:48 +0100

Håller med Johan, jag har svårt att se det stämma med en nedgång.

På MoSync - uppbackad av MySQL grundarna, ser vi inte någon dipp i
användningen av vårt SDK - GPL2, snarare tvärtom +20% per månad nu allt
eftersom de flesta andra alternativ i mobila verktygsrymden tajtar till
sina affärsmodeller = "gratisversioner" lanseras med en delmängd av den
funktionalitet som den skarpa upplagan av programvaran här, lanserar
open source senare, färre telefonprofiler i databasen et cetera.

hilsen

Alex