Subject: Re: Computer Sweden om Open SOurce

Re: Computer Sweden om Open SOurce

From: Jens Odsvall <jodsvall_at_gmail.com>
Date: Fri, 2 Dec 2011 13:56:18 +0100

Second-opinion är just vad vi behöver, det ger maximal
mediaexponering. Där kan på inget vis IDG komma undan med sitt
skitsnack.
http://www.second-opinion.se/

Jag vet, när jag suttit med i deras redaktion.

/Jens O.

Den 2011-12-02 skrev Anders S Lindbäck <vetgirig_at_kunskapssamhallet.se>:

> Varför skicka en rättelseartikel till en annan plats ?
>

> jag har skrivit rättelseartiklar till CS och det har gått att få in dem.
>
> Så på dem bara. CS är kända för att det är enkelt och få in artiklar där.
>

> --
> Anders S Lindbäck, http://kunskapssamhallet.se/

Registered User # 259689 http://counter.li.org
Jens Odsvall
Ledamot Svenska Linuxföreningen
Ordförande Människorättsnätverket Svart Måndag
New Renaissance Network - Renagade Fraction
jens.odsvall_at_newrenaissancenetwork.org
http://newrenaissancenetwork.blogspot.com/
Blogg:
http://oansvarigt.blogspot.com/