Subject: Re: problem med leverantörsberoende

Re: problem med leverantörsberoende

From: Janne Johansson <jj_at_stacken.kth.se>
Date: Tue, 29 Nov 2011 16:58:03 +0100

On Tue, Nov 29, 2011 at 15:48+0100, Richard Levitte (richard_at_levitte.org) wrote:

> Det där var en fascinerande arrogant inställning, tycker jag.

Fast det kanske bara var en krass framställning av att man raid:ar på
apotekskedjenivå så att slutkunden har 80% kapacitet kvar ändå, om nu
800 apotek inte fått det här problemet. Om sen Apoteket-apoteket
tänker gilla leveransen eller inte återstår väl att se, men ibland kan
lite ren rak sanning vara på sin plats också.

--
"Backwards compatible" means: "if it isn't backwards, it's not compatible."