Subject: Re: Separation av politik och teknik

Re: Separation av politik och teknik

From: Göran Krampe <goran_at_krampe.se>
Date: Mon, 21 Nov 2011 11:18:35 +0100

Hej!

On 11/19/2011 04:42 PM, Johan Henriksson wrote:
> +1 till att ha politik på listan. det är foss vi talar om.
>
> är man bara intresserad av teknik och vill ignorera hela grejen med
> varför vi har fria program, då finns det bättre forum (men ni får gärna
> tala teknik här med, det är lika viktigt)
>
> /Johan

Ville bara säga att ifall man läser mitt ursprungsinlägg så framgår det
ganska tydligt att jag inte alls föreslår att politik inte ska få
finnas, att jag inte alls vill "ignorera hela grejen" etc etc.

Mitt inlägg *undrade* över anledningen till att det nästan uteslutande
varit "politiska" diskussioner. Visst, sedan noterade jag att jag själv
är trött på dem - men återigen, även det skrivet med smileys etc.

Hur som helst, sedan har trådarna tagit sitt eget liv. :)

mvh Göran