Subject: Re: Nu har Flukso fått fram nya elmätare som går att beställa.

Re: Nu har Flukso fått fram nya elmätare som går att beställa.

From: Lezgin Bakircioglu <lerra82_at_gmail.com>
Date: Sat, 19 Nov 2011 11:00:45 +0100

Intressant!

Jag driver en lan förening i Uppsala som heter birdie som har ett evenemang
årligen för 1000 sittplatser och ca 200 besökare,

Jag blev helt klart intresserad att dra ihop lite folk från oss för att se
om det är något vi kan implementera storskaligt för att få överskådlig
elförbrukning under våra dagar så jag tror nog jag kan få ihop några som är
det,

Ska vi dra vidare detta vidare offlist?

MVH
Lezgin Bakircioglu