Subject: Re: måsvingarnas placering (var: Är det bara jag som...)

Re: måsvingarnas placering (var: Är det bara jag som...)

From: 1337 <1337decker_at_gmail.com>
Date: Fri, 18 Nov 2011 14:37:15 +0100

Jag håller absolut med om detta. Att inte ha måsvingar i if-satser, även
när de bara är en sats (en rad med ett semikolon) känns som att be om
framtida buggar.

När det gäller brackets på ny rad så är jag emot det eftersom det är lätt
att blanda ihop med C/C++ "block", som kan förekomma inuti andra
måsvingepar.