Subject: Re: Är det bara jag som...

Re: Är det bara jag som...

From: Daniel Rodriguez <daro_at_seibostudios.se>
Date: Fri, 18 Nov 2011 10:26:03 +0100

... med all respekt.
Jag och möjligen andra till är ointeresserade av folk som är ointresserade.
Är man ointresserad själv av nåt, då vet man själv vad man ska göra. Man
behöver inte basunera ut det och försöka diskutera JUST MINA
inresse/ointresse.
Med detta sagt, är denna diskussion slut för min del.

MVH
/Daniel

2011/11/18 Peter Svensson <psvensson_at_gmail.com>

> +1 på den. Jag är främst programmerare, och alltså mest intresserad av
> kodning. Mer sekundärt politiska aspekter. Inte helt ointresserad, men det
> är sekundärt.
>
> Mvh,
> PS

> http://swdc.se/crashandburn2012/ Conference in Stockholm on Continuous
> Integration, testing, deployment and virtualization. You know you need it.
>
> http://se.linkedin.com/in/petersvensson
> --
> http://twitter.com/psvensson (@psvensson)

Daniel Rodríguez Larreta
tel: +46 730 787 036 (Sweden)
      +580 985 95 001 (Uruguay)
e-mail: daniel.rodriguez_at_seibostudios.se