Subject: Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

From: Pernilla Näsfors <pernillan_at_gmail.com>
Date: Thu, 10 Nov 2011 02:38:57 +0100

Tack för statistiken! Skriv den gärna som kommentar till blogginlägget,
eller ge mig tillåtelse att göra en edit… ;)
Lite roligt, för just 4% var vad jag gissade på innan jag gick dit. :)
Hade också kunnat peppa fler av mina fellow Geek Girls att komma… Lovar
försöka komma ihåg det till nästa gång! Och ja, det är en evig fråga hur
man lyckas få in fler och har inget konkret förslag på hur det ska lösas,
förutom det jag skrev i blogginlägget - lyft fram andra förespråkare för
fri mjukvara som inte har skägg… Långt hår är okej dock :)

MVH, Pernilla