Subject: Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

From: Edward Tjörnhammar <e_at_cube2.se>
Date: Wed, 9 Nov 2011 10:41:10 +0100

Kan bara instämma. Tack alla för en trevlig föreläsning.

I övrigt såg jag från Daniels twitter att Kjell Ericsson tydligen lagt
upp bilder, tack så mycket!
http://kjell.haxx.se/stallman/

Var det någon som filmade? ev. har hunnit lägga upp det någonstans?

Edward Tjörnhammar
+46703784224 | http://edwtjo.me