Subject: Re: frågor/ämnen till RMS ?

Re: frågor/ämnen till RMS ?

From: Henrik Holmboe <henrik_at_holmboe.se>
Date: Tue, 08 Nov 2011 16:01:15 +0100

In the book "Ghost in the wires" by Kevin Mitnick, it is said that you
[RMS] didn't protect your account with a password back in the day. How
does that relate to your preference for open and free?

(Hinner inte finskriva/formulera denna fråga bättre då jag måste kasta
mig i bilen och åka till föreläsningen, men det kan bli intressant att
höra vad han tycker om detta.)

Henrik Holmboe, Stockholm, Sweden
<http://henrik.holmboe.se/contact/>