Subject: Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

From: Jeremiah C. Foster <jeremiah_at_jeremiahfoster.com>
Date: Sat, 15 Oct 2011 23:20:53 +0200

Jag vet inte om de använder fri programvara i skolor här i Alingsås, men de använder rätt mycket fri programvara:

http://www.alingsas.se/trafik-infrastruktur/alingsas-kommun-medverkar-till-att-oppna-kallkod-jukebox

och,

slice:~ jeremiah$ curl -I alingsas.se
HTTP/1.1 200 OK
Date: Sat, 15 Oct 2011 21:19:24 GMT
Server: Apache/2.2.14 (FreeBSD) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e DAV/2 PHP/5.2.12 with Suhosin-Patch

Regards,

Jeremiah