Subject: Re: RMS hälsar på 8:e november!

Re: RMS hälsar på 8:e november!

From: Erwan Lemonnier <erwan_at_lemonnier.se>
Date: Thu, 29 Sep 2011 10:26:33 +0200

Hmmm....

Nu när jag läst trådet lite noggrannare så tror jag att mitt förra
mail behöver lite omformulering :-)

Om någon kan fixa en bokning av Aula Magnan till ett pris under 4000:-
per timme så kan Spotify sponsra den extra kostnaden motsvarat med F1
(och lite till om så behövs).

/Erwan
(sorry for dubbelmailningen :-)