Subject: En kväll med Perl den 30:e augusti

En kväll med Perl den 30:e augusti

From: Claes Jakobsson <claes_at_versed.se>
Date: Sat, 20 Aug 2011 16:08:56 +0200

Hej,

det här har också gått ut till Stockholm Perl Mongers lista men några på denna kanske är intresserade också. Är ni intresserade av Perl så hoppas jag att ni besöker oss på http://stockholm.pm.org och prenumererar på vår epost-lista där.

<<'SHAMELESS PLUG'
Den 30:e augusti 2011 från 18.00 och framåt kör vi lite presentationer och allmänt snack hos Spotify på Birger Jarlsgatan 6, plan 4. Åk upp och ring på så är det någon som öppnar. Spotify++ bjuder oss på något att äta och dricka. Efteråt beger vi oss till lämplig pub för lite kultur.

Inget program är spikat så jag vore tacksam om ni så snart som möjligt kunde återkomma till mig om ni kan tänka er köra en presentation och då om vad och ungefär hur lång tid. Vill ni inte svara on-list så går off-list bra också.

Antalet platser är begränsat till runt 40 så anmäl er via http://www.eventbrite.com/event/2073541017 . Först till kvarn gäller.

Vi ses den 30:e augusti.
SHAMELESS PLUG

/Claes