Subject: Re: foss-sthlm är...

Re: foss-sthlm är...

From: Johan Thelin <e8johan_at_gmail.com>
Date: Thu, 18 Aug 2011 08:45:45 +0200

Bra formulerat!

Något som jag saknar i texten, som kommit upp på listan, är dels synen
på sponsorer och deras krav på etik, dels synen på rekryteringar och
att det inte är listans syfte.

Jag vet inte om det hör hemma på just den här sidan, men det
definierar ändå lite syftet med gruppen.

MVH

Johan Thelin

Recommended on-line reading:
http://www.thelins.se | http://www.qtcentre.org
Recommended off-line reading:
The Foundations of Qt Development (ISBN: 1-59059-831-8)