Subject: Re: Parti-foss (var Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!)

Re: Parti-foss (var Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!)

From: Erik Lönroth <erik.lonroth_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 May 2011 15:34:04 +0200

Jag kan troligen få fram Anna Troberg (Partiledare) och/eller Rick
Falkvinge (Partigrundare) till en sådan kväll.

Är ämnet solklart: "Open Source" så kommer det bli oerhört intressant.

Formen på ett sådant möte kan vi ju själva sätta.

* Paneldebatt.
* Information om respektive partis ståndpunkt i ett antal i förhand
formulerade frågor.
* Seminarie
* Frågestund.

Säg till när så kommer jag få fram folk.

/Erik