Subject: Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!

Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!

From: Christian Ander <christian.ander_at_eximius.se>
Date: Wed, 11 May 2011 12:56:32 +0200

Intressant perspektiv, frågan är om du verkligen kan hålla dig ofärgad,
reklam(eller liknande) tenderar att påverka oavsett vad man tycker om
det, men jag litar jag på ditt omdöme.

För min del är det relevant vem som sponsrar mig och mina engagemang,
men framförallt hur det görs. Om Kadaffi ger oss saft och kaka kan man
ju också fråga sig varför - använder han oss som sin front för goodwill,
eller gör han det från ren medmänsklighet :) Vill jag stödja Kadaffi
oavsett?

"Dom" säger att inget är gratis - och i de flesta fall är det sant.

~ Christian