Subject: Re: bekräftelse+ uppdrag

Re: bekräftelse+ uppdrag

From: Erwan Lemonnier <erwan_at_lemonnier.se>
Date: Fri, 6 May 2011 09:53:13 +0200

God dag!

Just nu har mina programmerare fastnat och ni kan se det som ett test, om ni
> lyckas lösa deras problem så kommer jag att ge er så mycket jobb ni är
> intresserade av.

Ett verkligt problem och en virtuell morot. Det låter som ett biligt sätt
att lösa ens problem :-)

För all del har det pågått diskussioner tidigare på denna lista angående
huruvida det anses lämpligt att publicera rekryteringsärende här. Om jag
minns rätt kom folk fram till att det inte är det. Det finns en viss etik
kring hur sådant ska annonseras. Till exempel är det uppskatat om man
subventionerar mat eller lokal till en av träffen i gengäld för god
publicitet.

/Erwan