Subject: snack om storage?

snack om storage?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Wed, 4 May 2011 09:32:20 +0200 (CEST)

On Sat, 30 Apr 2011, Patrik Wallström wrote:

> Jag tycker det här luktar som ett väldigt bra ämne för framtida arrangemang.
> Själv är jag lite taskigt insatt inom moderna storage-lösningar, i synnerhet
> fria sådana, för att hålla ett föredrag om det. Men flera av er andra verkar
> kunna tillräckligt mycket för att göra det. Någon frivillig?

Verkligen en strålande ide Patrik.

Är det ingen som kan ta den bollen och berätta lite om var storage är idag och
lite om hur det egentligen funkar för oss som inte är bevandrade i den
konstarten?

Det har i övrigt varit lite dåligt med föredragsförslag på sistone. Finns det
inga önskeämnen eller personer som ni vill höra?

--
  / daniel.haxx.se