Subject: Re: Idéer inför nästa träff

Re: Idéer inför nästa träff

From: Mikael Rosbacke <mikael.rosbacke_at_berotec.se>
Date: Tue, 29 Mar 2011 14:13:50 +0200

Jag har satt igång och hackar på ett litet system för att monitorera
elförbrukningen från en elmätare och lagra undan data i en SqlLite databas.
Har inte kommit speciellt långt än men jag kan försöka presentera lite
grundtankar, bakgrund och metoder. Är mer intresserad av insamling än
presentation så kanske finns det någon med intresse av presentation som
vill hjälpa till. Får se längre fram hur mycket konkret jag egentligen har.

/ Mikael R

och